بيانيه در محكوميت جاسوسي و لجن پراكني هاي اطلاعات عليه اتحاد ضد فاشيسم


اخيراً نظام فاشيستي جمهوري اسلامي اقدام به حمله به سيستم اينترنتي اتحاد ضد فاشيسم و فضاي از كار افتاده گوگل گروپ ما نموده است. پس از اينكه ما از نفوذ ايشان به اين فضاي اينترنتي پرده برداشتيم و آنرا افشا نموديم، به دلیل استیصال در خبر گزاري هاي خود و در جهت ايجاد رعب و وحشت در بين فعالين آزادي خواه و برابري طلب اتحاد ضد فاشيسم باز هم به تكنيك قديمي یعنی انتشار اخبارهاي دورغين روي آورده اند و با در هم پيچيدن اطلاعات علني ما كه بر روي نت براي همگان قابل مشاهده است گويا كه كشف جديدي كرده و آن را در خبرگزاري هاي خود از جمله رجا نيوز و جوان آنلاين تبليغ مي كنند، ما هم از تلاش ايشان كه در جهت تبليغات ما را براي شناساندن به جامعه كمك كرده دستشان را به سختي تا خرد شدن استخوان هايشان مي فشاريم.
واقعيت امر بر اين است كه ما نه در آلمان كه تماماً در ايران حضور داريم و اين يك دروغ تاريخي مي باشد

ولي آنها باز هم بر فراروي ما از اینترنت صحه گذاشته اند و ما را به عنوان يك نيروي تاثير گذار در صحنه نمايان مي كند، اما كمي دير شده بله سخن ما به روي سربازجویان شكنجه گر جنبش آزادیخواهی و برابری طلبی موسوم به حاج سعيد، کلاهی، صادقی و ... است، ما دقيقاً بعد از كودتاي فاشيستي انتخاباتی شما اعلام موجوديت مان را تماماً بر عليه نظام فاشیستی اسلامی اعلام نموديم و آن هم در صحنه خيابان ها. اگر از اطلاعات علني ما كم دارديد از طريق ايميل ميتوانيد تماس گرفته تا بيانيه ها و نشريات را براي مطالعه در اختيارتان بگذاريم اما قول بدهيد كه اين بار هم حماقت خود را اثبات نموده و ما را در سايت هاي اطلاعات و امنيت رژيم فاشيستي از جمله جوان آنلاين، رجا نيوز و جنبش سرخ حسيني براي مردم زحمتکش و ستمديده ايران خوب تبليغ كنيد.

وزارت اطلاعات همچنين در اخبار منتشر یافته ی خود ما را به عنوان گروه منحرفين معرفي نموده ولي ما نيرويي بر عليه فاشيسم سرمايه داري ای هستیم كه سالهاست طي چند دهه سوار بر موج انقلاب 57 سايه بر زندگي مردم افكنده است، اين سخن ننگين بار شما را كه صحه بر جنايت كار بودنتان مي گذارد را نيز مي پذيریم.

همچنين شايد ما اعلام همبستگي با تمام نيروها و تشكل هاي آزادي خواه و برابر طلب نماييم اما همچنان به عنوان تشكلي مستقل ادامه راه داده تا در كنار ديگر رفقا، نظام فاشيستي جمهوري اسلامي را با تمام جناح هاي آن در هم بكوبيم. انقلاب 57 مرد اما انقلابيون تا سرنگوني ارتجاع سرمايه داري براي انقلابي نوين زنده اند، انقلابي كه بشريت آنرا تا كنون به چشم نديده است اما شما حتماً خواهيد ديد.

دانشجويان، سربازان، زنان، كارگران و تمامي ستم ديده گان جامعه محصور در نظام فاشيستي ايران به ما پيونديد براي سرنگوني سرمايه داري فاشيستي در ايران و ايجاد حكومتي كه در آن همه با هم آزاد و برابر و فارق از رنگ و جنسيت باشند

رفقای پیشرو متحد شوید
زنده باد انقلاب
اتحاد ضد فاشیسم
etehadezedefashism@gmail.com